Bay of islands paradijs - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Suzie2016 - WaarBenJij.nu Bay of islands paradijs - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Suzie2016 - WaarBenJij.nu

Bay of islands paradijs

Blijf op de hoogte en volg

30 Mei 2016 | Nieuw Zeeland, Paihia

Inmiddels zit ik in mijn nieuwe ritme en is de jetlag verdwenen. Rangitoto island was een unieke ervaring, samen met 2 Duitse jongens die ik ontmoet had op de veerboot heb ik in stevig tempo de hele vulkaan gezien. De volgende dag begon eindelijk mijn busreis! De eerste tussenstop was Paihia, een idyllisch kustplaatsje bij de bay of islands, de hele reis regende het maar toen we daar aankwamen scheen de zon, echt een paradijs. De volgende dag vertrokken we met een 4WD bus richting Cape Reigna, het Noordelijkste puntje van het eiland. Eerst een stuk over 90 miles beach op weg naar te paki stream om te sandboarden, dat was zo gaaf!! Echt enorme duinen waar je met hoge snelheid naar beneden raast, de buschauffeur noemde me "Queen of the dunes"! Met die prijs op zak gaan we vandaag weer terug naar Auckland en morgen vertrekken we richting Raglan.

Er is weinig en slechte Wi-Fi dus voorlopig is het nog niet gelukt om foto's te uploaden, helaas.

  • 30 Mei 2016 - 20:07

    Jan En Karolien:

    geniet van je super avontuur

  • 31 Mei 2016 - 17:46

    Abigail:

    Dat zijn al prachtige indrukken! Ik was eerder 'snale of the dunes' haha! Enjoy!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 26 April 2016
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 2220

Voorgaande reizen:

23 Mei 2016 - 17 Augustus 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: