De eerste dagen aan de andere kant van de wereld - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Suzie2016 - WaarBenJij.nu De eerste dagen aan de andere kant van de wereld - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Suzie2016 - WaarBenJij.nu

De eerste dagen aan de andere kant van de wereld

26 Mei 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

23 mei 11.15, daar ga ik dan! Een kussentje en dekentje lagen klaar voor een lange reis met 2 overstappen. Na 1 dag vliegen en 10 uur tijdsverschil ben ik dan eindelijk in Auckland, Nieuw-Zeeland, waar ik mijn avontuur ga beginnen. Ik heb er lang naar uitgekeken maar tot nu toe is het fantastisch! Op dag 1 naar de top van Mt. Eden geklommen, wat op zich niet zo ver of zwaar is maar mijn jetlag maakte het toch allemaal wat moeilijker. Het uitzicht was geweldig. Vandaag was een rustig dagje in het Albertpark en Auckland domain en vers gebakken garnalen op de vismarkt. Morgen ga ik Rangitoto island en Motutapu ontdekken en zaterdag vertrekt mijn Straybus op weg naar het Noordelijkste puntje van Nieuw-Zeeland.

• 26 Mei 2016 - 10:07

Albertine:

Yeahhhhh!! Het is begonnen! Geniet ervan! xxx

• 26 Mei 2016 - 10:08

Op het kaartje naast je verhaal staat btw dat je in Grafton USA bent.. :s

• 26 Mei 2016 - 21:39

Saskia:

Supertof dat je dit doet! Heel veel plezier met de bus!

• 29 Mei 2016 - 20:29

Bianca :

Hoi Suzie,

Wij wensen jou veel plezier met deze bijzondere reis!
    Misschien kom je 2 vriendinnen van mij. Charlotte en Joyce nog tegen. Die gaan vanaf 23 juli 6 weken naar Australië.